Trigger henter rådgivere

Trigger henter rådgivere fra Schibsted, Sjakkforbundet, Tappin og Apeland - Vokser på PR

– Vi er i en spennende vekstfase der PR-muskelen vår er i ferd med å bli skikkelig sterk. Nå styrker vi den ytterligere med tre solide rådgivere samt en stødig prosjektleder på laget, sier Bente Kvam Kristoffersen, daglig leder i Trigger.

30.06.2022

Trigger, som i fjor ble kåret til Årets PR-byrå under byråprofil, og i vår ble kåret til årets Nordiske byrå i Sabre, ruster ytterligere opp.

– PR er kjernen i alt vi gjør og står sentralt i alle våre leveranser. Det er i samspillet mellom PR og vår kreative kraft fra kreatører, innholdsrådgivere og resten av teamet vi virkelig leverer verdier for kundene våre, sier Bente Kvam Kristoffersen.

Jaktet et større fagmiljø

– Jeg har hatt fem fantastiske år i Schibsted der jeg har lært utrolig mye og utviklet meg masse. Men nå var tiden inne for nye utfordringer. Jeg ønsket et større fagmiljø og lengtet tilbake til byråbransjen. Sist jeg jobbet som rådgiver var jeg ung og uerfaren, nå er jeg halvgammel og betydelig mer erfaren, sier Grevstad, som kommer fra jobben som PR- og kommunikasjonsansvarlig for Mitt anbud i Schibsted.

Den nye PR-rådgiveren i Trigger har også erfaring fra Apotekerforeningen og Burson-Marsteller. Nå gleder han seg av å ha blitt en del av Trigger-laget.

– Allerede har jeg sett at Trigger-gjengen er noen maskiner som kan få til nesten hva som helst. De kreative kampanjene får ofte mye oppmerksomhet - og det med rette, men jeg er minst like imponert over arbeidet som gjøres med å posisjonere og synliggjøre de mindre kjente kundene. Evnen til å tenke utenfor boksen, også i det tradisjonelle PR-arbeidet, skiller Trigger fra andre byråer, sier Grevstad.

Trigger henter også inn Eirik Natlandsmyr, som kommer fra jobben som generalsekretær i Sjakkforbundet. Han har erfaring fra bistandsorganisasjonen CARE og han har vært generalsekretær i unge Venstre.

– Jeg har hørt mye bra om Trigger, både om flinke folk og gode arbeidsmetoder. Det var det spennende å kunne bli en del av. Jeg ser mest frem til å jobbe i et sterkt faglig kommunikasjonsmiljø, og kunne jobbe med mange ulike oppgaver og fagfelt, her tror jeg evnen min til å få rask oversikt og forståelse over situasjoner og nye fagområder vil komme godt med, sier PR-rådgiveren.

Eirik Natlandsmyr

Vil finne de beste løsningene

Inn som PR-rådgiver kommer også Siri Løkting Carlsen som for øyeblikket tar en bachelor i PR og kommunikasjon ved Høyskolen Kristiania. Hun kommer fra Apeland i tillegg til å ha ti års erfaring innenfor retail.

Siri Carlsen

– Jeg har fulgt med på Trigger siden før jeg startet på studiene, og har lengehatt et ønske om å jobbe her. Trigger er for meg et vinner-byrå, med guts og høyt kompetansenivå. Jeg mener derfor jeg kan hente mye kunnskap og lærdom her, og det er et sted jeg uten tvil vil ha en bratt læringskurve, med kollegaer som utfordrer meg, sier Løkting Carlsen, som gleder seg til å jobbe mer direkte med kunder

– All den kunnskapen kunden sitter med, er utrolig viktig for oss som skal jobbe med kommunikasjon. Det er utrolig hvor mye man kan lære av hverandre, og å bruke det i å fortelle gode og engasjerende historier gleder jeg meg veldig til. Jeg tror også at min erfaring fra salg og retail er styrker jeg kommer til å ta med meg inn i kundearbeidet.

I tillegg til tre PR-rådgivere, er prosjektleder Sandra Hasselknippe også blitt en fast del av Trigger-laget.

Sandra Hasselknippe

– Jeg gleder meg til å være en del av prosessen med å utarbeide konsepter som engasjerer mennesker. Det beste med Trigger er alle de bra folka, som hele tiden inspirerer og motiverer hverandre til å finne de beste løsningene, sier Hasselknippe, som kommer fra jobben som Head of marketing and customer experience i Tappin.

– Jeg kommer fra et gründermiljø der alle gjør litt av alt, så ingen oppgaver er for store eller små. I Trigger har jeg merket meg at selv om alle har sine ansvarsområder, så er det lav terskel for å bidra og sparre med hverandre når det trengs. Det passer meg bra!