Blant de beste på employer branding

Fire nominasjoner til Trigger i Magnet Awards

30.05.2025

Med fire nominasjoner fordelt på tre ulike prosjekter, markerer Trigger seg sterkt i årets Magnet Awards – bransjens viktigste pris for employer branding.

Utdelingen løfter fram de beste av de beste innen employer branding, og arrangeres årlig av annonsørforeningen ANFO. Her anerkjennes arbeidsgivere som sammen med byråene sine jobber for å skape attraktive arbeidsplasser, både for eksisterende ansatte og de som kanskje blir det i fremtiden.

– Det er gøy å se hvordan employer branding har fått en tydeligere plass i kommunikasjonsarbeidet til mange virksomheter. For oss handler det om å ta utgangspunkt i det som faktisk lever i organisasjonen. Kulturen som preger hverdagen, menneskene som utgjør fellesskapet, og verdiene som driver det hele framover. Det handler om å gjøre det relevant, engasjerende og attraktivt for folk. Derfor er det ekstra stas å få anerkjennelse og bli nominert for jobbene våre, sier Trigger-leder Bente Kvam Kristoffersen.

Disse Trigger-jobbene er shortlistet

30 under 30 for Glava, Gyproc og Weber er nominert i to kategorier: Årets helhetlige employer branding og Årets kampanje studenter. Kampanjen løfter fram unge fagarbeidere som forbilder og rollemodeller i byggenæringen, og viser hvordan håndverksfag kan være både viktig og attraktivt.

Smak deg frem for NHO Reiseliv er nominert i kategorien Årets kampanje studenter. Kampanjen fikk tusenvis av unge til å søke seg til sommerjobb i reiselivsbransjen, med smak som inngang og inspirasjon.

Prosjekt OSS for NEAS er nominert i kategorien Årets kampanje egne medarbeidere. Her løftet vi frem ekte historier fra de ansatte i Kristiansund, med mål om både å bygge stolthet internt og rekruttere flere.


Vinnerne kåres 6. juni. Frem til da krysser vi fingrene.