Trigger vant Samsung-konto

Trigger blir Samsungs nye PR-byrå i Norge

25.03.2021

Samsung Nordics gjennomførte i høst en omfattende byråkonkurranse om PR-kontoen i Norge, og nå er det avgjort at Trigger vant oppdraget.

De siste årene har varemerket hatt en imponerende reise og rangeres i dag som verdens femte sterkeste merkevare globalt av Interbrand. På det nordiske markedet er produktområder som mobiltelefoni, TV og hvitevarer ekstra fremtredende.

– Visjonen deres om å bruke innovasjon og teknologi for å lette folks hverdag, er noe som inspirerer oss

– Samsung Nordics er et veldig spennende selskap. Visjonen deres om å bruke innovasjon og teknologi for å lette folks hverdag, er noe som inspirerer oss, og vi gleder oss veldig til å komme i gang med samarbeidet, sier daglig leder i Trigger Bente Kvam Kristoffersen.

Oppdraget omfatter kommunikasjon for Samsung Electronics Nordics mot både B2B- og B2C-markedet, i samtlige produktkategorier og for merkevarekommunikasjon.

– Trigger har vist stor forståelse for vår virksomhet og har hatt innovative ideer rundt kommunikasjonsmulighetene våre. De er på et høyt strategisk og kreativt nivå som passer vår visjon og merkevare, sier Elin Axelsson, PR- og kommunikasjonsansvarlig i Samsung.

– Det har vært et år med mange utfordringer og usikkerhet, så det å vinne dette oppdraget gjør meg stolt av byrået, og motivert for et spennende 2021 som ligger foran oss sier kundeansvarlig i Trigger Petter Herming.

Samarbeidet mellom Samsung Nordics og Trigger starter i mars 2021.