Triggers visjon er å engasjere mennesker i hverdagen. Det preger alt vi gjør og løsningene vi leverer.

Vi vet at engasjement er nøkkelen til å skape et sterkere og mer varig bånd mellom virksomhet og målgruppe. Vi vet at man fort blir en i mengden hvis man ikke lykkes i å engasjere sitt publikum. Da vil også ressursene man bruker på kommunikasjon være lite effektive – i verste fall bortkastet.

Vi erfarer daglig at ekte kommunikasjon skaper det mest effektive engasjementet. Derfor etterstreber vi alltid å utvikle kommunikasjon som betyr noe for målgruppen og bidrar til noe positivt i deres hverdag. Det er verdens beste utgangspunkt for å skape viktige verdier sammen med våre kunder.

Trigger ble startet av Preben Carlsen, Camilla Kim Kielland, Markus Eckbo Endresen og Henrik Røtjer Guderud høsten 2010. I løpet av fem år har vår faglige filosofi ført til at stadig flere har fått øynene opp for at det finnes effektive alternativer til tradisjonell PR og reklame.

Resultatet er at vi i dag har gleden av å jobbe med mange av de største og viktigste virksomhetene og merkevarene i Norge. At vi har æren av å være det mest prisbelønnede PR-byrået i Norge. At vi har vokst fra fire til over 40 rådgivere på fem år.

Våre rådgivere har en variert og sammensatt kompetanse og erfaringsbakgrunn. Det mener vi er nødvendig når vi skal levere helhetlige strategier og løsninger for kundene våre. Rådgiverne våre utgjør en ung, men likevel erfaren stab. Dette er en sjelden kombinasjon som vi mener er en stor styrke etter hvert som medievirkeligheten og målgruppenes ønske om  å kommunisere endrer seg i stadig raskere tempo.

I Trigger har vi ambisjoner om å være i kontinuerlig utvikling i takt med verden rundt oss – noen ganger til og med i forkant. For å lykkes krever det lyst, vilje og evne til utvikling. Alt dette er sterkt representert blant menneskene som jobber i Trigger og vårt tankesett. Vi håper du liker det vi gjør og det vi står for og håper vi snart får muligheten til å bli bedre kjent med deg.