Generasjonsreisen

Opplevelser er best når de deles

Vi ville skape reiseglede for Norwegian, og lanserte like godt en helt ny kategori innen reiseliv.

Familie er verdifullt, men etterhvert som tiden går kan øyeblikkene der generasjonene kommer sammen bli sjeldnere. Derfor ønsket vi å vekke reiseglede på tvers av generasjoner. Sammen med Norwegian lanserte vi Generasjonsreisen; et nytt konsept innen reiseliv hvor ulike generasjoner fra samme familie kan få oppleve verden sammen.

Please accept YouTube cookies to play this video. By accepting you will be accessing a service provided by a third party external to https://www.trigger.no/
Norwegian Genereasjonsreisen

Vi startet med å lete etter den perfekte familien for Generasjonsreisen. Dette gjorde vi gjennom en serie rekrutteringsfilmer som ble delt på sosiale medier, i Norwegians nyhetsbrev, og gjennom et samarbeid med Aller/Dagbladet. Vi opprettet en egen nettside www.generasjonsreisen.no der man kunne sende inn søknad om å få delta.

Responsen var overveldende, og vi mottok nesten 4500 søknader fra mennesker og familier som ønsket å skape tettere bånd til sine familiemedlemmer. Én familie skilte seg spesielt ut, og familien Lundberg ble plukket ut til å delta på Generasjonsreisen.

Våre gode venner i Storylounge fulgte og dokumenterte familien på tur. Resultatet ble en rekke gripende og morsomme reisereportasjer, hvor tre generasjoner Lundberg ble enda mer sammensveiset enn før.

Vi endte til slutt på svimlende 27 027 317 visninger av innhold på tvers av alle flater, hvorav 509 260 av disse hadde sett hundre prosent av innholdet de klikket på i sosiale medier.